Tapti vietiniu nekilnojamojo turto mėgstamiausia ne tik garsiausio šaukimo – tai yra nuosekliai pasirodymas ir įrodymas, kad suprantate savo pleistrą geriau nei kas nors kitas. Hiperkalinė rinkodara yra mažiau susijusi su plačiu patrauklumu ir daugiau apie buvimą sandariai apibrėžtoje srityje, vienoje gatvėje, priemiestyje ar pašto kode vienu metu.
Tokia strategija nėra susijusi su greitomis pergalėmis. Kalbama apie pagrindų darbus, kad kai kas nors jūsų kaimynystėje galvoja apie „turtą“, jie pirmiausia galvoja apie jus.
Susipažinkite su bendruomene – tinkamai
Tai peržengia greitą priemiesčio profilį jūsų svetainėje. Tikroji hiperlokalinė sėkmė reiškia tikrai bendravimą su bendruomene – ne tik tada, kai jūs ten pateikiate turtą.
Pradėkite vaikščiodami gatvėmis, kalbėdamiesi su vietos verslo savininkais, lankydamiesi tarybos renginiuose ir neatsilikite nuo bendruomenės „Facebook“ grupių. Remti mokyklos šventę. Kiekvieną rytą griebkite kavos iš tos pačios kavinės. Jūsų veidas tampa pažįstamas – ir pažinimas sukuria pasitikėjimą.
Tai taip pat suteikia jums tikrą įžvalgą apie tai, kas svarbiausia ten gyvenantiems žmonėms. Tokios žinios yra neįkainojamos kalbant su potencialiais pirkėjais ar pritaikant jūsų rinkodarą.
Sukurkite turinį, kuris jaučiasi vietinis, o ne bendras
Žmonės ne tik nori pamatyti namą – jie nori sužinoti, kas tai yra gyventi ten. Vietinis pasakojimas eina ilgą kelią.
Užuot tiesiog reklamuojantys „3 lovų, 2 vonių namus su dvigubu garažu“, kalbėkite apie pėsčiųjų trasą dviem gatvėmis, kepyklėle, kuri parduodama iki 9 val., Arba apie mokyklos paėmimo srautą (ir kaip jo išvengti). Naudokite vietinių parkų nuotraukas, kaimynystės dronų kadrus ir fragmentus iš gyventojų, kurie mėgsta ten gyventi.
Savaitės ar mėnesinis informacinis biuletenis taip pat gali būti puikus įrankis – tas, kuris dalijasi vietinės rinkos atnaujinimais, būsimais renginiais, interviu su mažomis įmonėmis ir naujausi pardavimai. Tiesiog įsitikinkite, kad turinys yra aktualus ir tikrai naudingas-ne tik platforma, skirta savarankiškai reklamuoti.
Turėkite vietinę skaitmeninę erdvę
Būti neprisijungus prie agento yra vienas dalykas, tačiau taip pat svarbu dominuoti vietinėje internetinėje erdvėje.
Įsitikinkite, kad „Google“ verslo profilis yra optimizuotas naudojant vietinius raktinius žodžius ir dabartines nuotraukas. Reguliariai atnaujinkite vietinių klientų apžvalgas ir atsakykite į juos asmeniškai. Žmonės dažnai ieško tokių terminų kaip „nekilnojamojo turto agentas Paddingtone“ arba „aukščiausias nekilnojamojo turto agentas Newtown“ – tai yra matomos toms paieškoms.
Jūsų svetainė ir socialinis turinys taip pat turėtų atspindėti vietinį skonį. Įtraukite specifinius priemiesčio nukreipimo puslapius, vietinių klientų atsiliepimus ir net tinklaraščio įrašus apie kaimynystės pakeitimus, tarybos pasiūlymus ar naujus pokyčius.
Štai kur Nekilnojamojo turto rinkodara tampa strategiškesnis – nes užuot lieję platų tinklą, sėklą sodinate labai derlingoje, tikslinėje dirvožemyje.
Įsitraukti – ne tik nematyti
Vienas veiksmingiausių dalykų, kuriuos galite padaryti kaip vietinis agentas, yra būti fiziškai. Ne prašmatnus, bet tokiu būdu, kuris jaučiasi integruotas.
Laikykite pirkėjų informacijos naktis vietiniame bare ar bendruomenės centre. Dalyvaukite (arba priimančiosios) vietinės valymo dienos. Nukreipkite į vietinę rinką – ne tik tinkle, bet ir kalbėtis ir prisijungti.
Žodis iš burnos vis dar yra viena galingiausių nekilnojamojo turto įrankių. Kai žmonės sutinka su jumis realiame gyvenime, jie daug labiau linkę jus nukreipti, net jei jie šiuo metu neperka ar neparduoda. Jūs nebe tik vardas ant iškabos – jūs esate bendruomenės audinio dalis.
Vietinius duomenis naudokite žmogiškaisiais būdu
Nesunku įsitraukti į rinkos statistiką ir grafikus, tačiau jie nereiškia daug, be konteksto. Pasinaudokite savo žiniomis apie kaimynystę, kad duomenys atgaivintų.
Paaiškinkite, kaip 3% kainų augimas viename priemiestyje gali būti dėl mokyklos pertvarkymo. Arba kaip padidėjusios investuotojų susidomėjimo gali lemti netoliese esantis naujas infrastruktūros projektas. Tokia įžvalga nustato jus kaip patikimą patarėją – ne tik pardavimo agentą.
Žmonės nori žmogaus, kuris suprastų, ką skaičiai vidurkis-ypač kai jie bando priimti gyvenimą keičiančius sprendimus dėl pirkimo ar pardavimo.
Užmegzti partnerystes, kurios turi prasmę
Ne visi bendradarbiavimai turi būti oficialūs. Neformalūs, nuoseklūs santykiai su vietos verslu, statybininkais, stilistais ir prekybininkai gali sustiprinti jūsų poziciją rajone.
Dalykitės vienas kito turiniu, siūlykite persiuntimus ar komandą į dovaną. „Instagram“ galite atkreipti dėmesį į „vietinį mėnesio verslą“ arba gauti namų stilistą kartu surengti vaizdo įrašų turą. Svarbiausia yra suderinti su žmonėmis, kurie jau daro įtaką ir pasitiki bendruomene.
Būkite kantrūs ir toliau rodykite
Hiperkalinė rinkodara užima laiko. Tai nepateiks momentinių potencialių klientų, tačiau sukurs galingą, ilgalaikę reputaciją, kurios negalite nusipirkti naudodami skelbimus.
Galite pradėti nuo kelių gatvių arba vienos mokyklos baseino. Laikui bėgant jūsų vardas tampa tas, kurį žmonės paminėjo, kai kažkas galvoja apie pardavimą arba net tiesiog įdomu, ko verta jų namai.
Tokio prekės ženklo žinomumo negalima suklastoti, ir jo negalima skubėti. Bet kai tik bus, konkurentams yra nepaprastai sunku.
Paskutinė mintis
Įvaldyti hiperlokalinę rinkodarą nėra daugiau nei padaryti daugiau – tai daroma geresniam, labiau sutelktam darbui. Tai yra jūsų bendruomenės klausymasis, jų vertybių atspindėjimas jūsų pranešimuose ir tapti patikimu minios veidu.
Nes kai tu nebe tik a Nekilnojamojo turto agentas, bet Vietinis nekilnojamojo turto agentas, rezultatai kalba patys už save.
Nuoroda į informacijos šaltinį