Konkurencinėje mažmeninės prekybos aplinkoje, tokioje kaip Niujorkas, Čikaga ar Los Andželas, „Parduotuvių“ langai yra daugiau nei stikliniai – jie yra svarbiausias nekilnojamasis turtas, skirtas prekės ženklo pasakojimui. Verslas daug investuoja į vitrinas, kad patrauktų pėsčiųjų akį, tačiau daugelis nepastebi kritinės galimybės: klientai jau viduje.

Dvipusė lango grafika – Taip pat vadinamas Dvipusiai langų ženklai, dvipusiai langų lipdukai, dvipusis langų kabinimas arba dvipusis langų įvyniojimas – Siūlykite sprendimą, kuris maksimaliai padidintų kiekvieną kvadratinį colį parduotuvėje. Ši grafika pateikia pranešimus į išorę, kad pritrauktų pėsčiųjų srautą ir į vidų, kad sudomintų klientus, kai tik jie įeis.

Tokioms pramonės šakoms kaip mažmeninė prekyba, restoranai, bankai ir sporto salės, dvipusiai ženklai suteikia išmatuojamą pranašumą: didesnius įspūdžius, stipresnį prekės ženklo nuoseklumą ir geresnius konversijų rodiklius, palyginti su tradicine vienpusiška grafika.


Kas yra dvipusė lango grafika?

Skirtingai nuo standartinių lipdukų ar vinilo ženklų, Dviejų pusių langų lipdukai Funkcijų dizainas, atspausdintas iš abiejų skaidraus ar nepermatomo substrato pusių. Rezultatas yra pranešimai, matomi iš abiejų pusių, neprarandant aiškumo ar prekės ženklo vientisumo.

Formatai apima:

  • Dvipusis langų kliūtis: Statiniai, daugkartinio naudojimo dizainai, kurie prilimpa be klijų.
  • Dviejų pusių langų lipdukai: Klijuojanti grafika ilgesnėms kampanijoms.
  • Dvipusis langų įvyniojimas: Viso dangos grafika, kad būtų maksimalus matomumas.

Šis universalumas leidžia įmonėms prisitaikyti prie sezoninių reklamų, prekės ženklų kūrimo kampanijų ar nuolatinės tapatybės.


Kodėl dvipusiai lango ženklai pralenkia vienpusį

Užfiksuoti dvi auditorijas vienu metu

  • Už srauto ribų: Prisideda praeiviuose su paaukštinimais, meniu ar raginimais veikti.
  • Vidiniai klientai: Stiprina prekės ženklą, pabrėžia kryžminius pardavimus arba nukreipia dėmesį į naujus produktus.

Maksimalus IG už kvadratinę pėdą

Parduotuvės miesto centruose yra brangūs. Dvipusė lango grafika Padvigubinkite kiekvieno lango komunikacijos vertę, pagerinant B2B rinkodaros specialistes ekonominį efektyvumą.

Nuoseklus prekės ženklas

Naudojant Individualūs dvipusiai langų ženklai Užtikrina tiek vidinę, tiek išorinę auditoriją, kad gautų suderintus pranešimus. Tai labai svarbu tokioms pramonės šakoms kaip finansai ar sveikatos priežiūra, kai pasitikėjimas ir patikimumas priklauso nuo nuoseklumo.

„Dvipusė grafika yra vienas iš paprasčiausių būdų paversti langą dvigubos paskirties rinkodaros turtu. Jie yra ypač galingi aplinkoje, kurioje yra didelis pėsčiųjų srautas ir konkurencingos parduotuvių fondo.“ – Michaelas McMahonas, spausdinimo pramonės aljansas


Geriausios pramonės šakos, skirtos dvipusės langų grafikai

Mažmeninės prekybos parduotuvės

Drabužių prekės ženklai naudoja dvipusis langų įvyniojimas Parodyti sezonines kampanijas į išorę, skatinant lojalumo programas ar pardavimus į vidų.

Restoranai ir kavinės

Greito aptarnavimo restoranai demonstruoja meniu arba kasdienius specialiuosius patiekalus, o viduje grafika sustiprina pardavimą, pavyzdžiui, desertus ar ribotą laiką.

Bankai ir finansų įstaigos

Dviejų pusių langų ženklai Gali pabrėžti hipotekos tarifus ar investicijas iš išorės, kartu parodant bendruomenės iniciatyvas ar skaitmeninės bankininkystės paslaugas viduje.

Sporto salės ir kūno rengybos centrai

Fitneso grandinių naudojimas Dviejų pusių langų lipdukai Įdarbinti naujus narius, motyvuodami dabartinius šūkius, tvarkaraščius ar atnaujintus pasiūlymus.


Dvipusių ženklų projektavimo aspektai

Skaitomumas

Tekstas turi būti aiškus iš abiejų pusių. Venkite netvarkos ir laikykite pagrindinius pranešimus glaustai.

Spalvų kontrastas

Stiprus kontrastas užtikrina įskaitomumą įvairiomis apšvietimo sąlygomis, ypač dvipusis langas saulės apšviestose vietose.

Prekės ženklo nuoseklumas

Įsitikinkite, kad šriftai, spalvos ir logotipai atitiktų vaizdus viduje ir išorėje. Tai neleidžia atskirti prekės ženklo patirties.

Įdarbinimo strategija

  • Akių lygis pėstiesiems lauke.
  • Strateginis padėties nustatymas viduje – Netoli kasų skaitiklių, produktų ekranų ar aptarnavimo stalų.

IG: dviguba ir vienpusė grafika

Faktorius Vienpusė grafika Dvipusė lango grafika
Auditorija pasiekia Tik lauke Išorė + viduje
Matomumas 50% galimų įspūdžių Beveik 100% pėdų + parduotuvių srauto
Kaina Žemutinė išankstinė dalis Šiek tiek aukštesnis, bet dvigubai padidėjęs naudingumas
Roi Vidutinis Aukštas (konversijos + išlaikymo poveikis)
Geriausias naudojimo atvejis Pagrindinis prekės ženklas, trumpalaikiai skelbimai Strateginės kampanijos, mažmeninės prekybos aplinka

Remiantis 2023 m. Mažmeninės rinkodaros tyrimu („PI World“), parduotuvės, kurios buvo priimtos dvipusė lango grafika pranešta a 17–22% padidina kampanijos matomumą Palyginti su vienpusiais ženklais.


Atvejų tyrimai

Mažmeninės prekybos butikas, Niujorkas

Įdiegtas mados mažmenininkas dvipusiai langų lipdukai už pavasario kampaniją. Į išorę nukreipta grafika buvo rodomi nauji atvykėliai; Į vidų nukreipti dizainai skatino lojalumo programą. Prisiregistravai programų per tris savaites padidėjo 28%.

Kavinių tinklas, Čikaga

Naudojant dvipusis langaskavinėje rodė pusryčių reklamas lauke ir viduje išryškino specialius gėrimus. Tikslinių gėrimų pardavimai padidėjo 19% mėnesio.

Sporto salės franšizė, Los Andželas

Taikoma kūno rengybos grandinė Dviejų pusių langų įvyniojimai Reklamuoti naujų narių nuolaidas į išorę, reklamuodami asmeninių mokymo paketus į vidų. Narystės atnaujinimai išaugo 14% per ketvirtį.


Ekspertų įžvalgos

„Didelio eismo vietoms„ Windows “yra nepakankamai išnaudotos turto. Dvipusė grafika atrakina dvigubai pasakojimo galią, neišvystydami išlaidų.“ – Louella Fernandes, „Quocirca“

„Mažmeninės prekybos ir pietų verslas, kai įtraukiamos abi auditorijos, mato išmatuojamą pakėlimą. Tinkamai išdėstytas dvipusis lipdukas gali padidinti tiek pat įtakos, kiek visa skaitmeninė kampanija.“ – Renginių rinkodaros ataskaita, 2024 m.


Ateities perspektyva

  • Tvarumas: Perdirbami vinilai ir ekologiški dažai skatina augimą dvipusė lango grafika.
  • Skaitmeninė integracija: Tikėkitės, kad QR kodai ir NFC žymos įterptos Dviejų pusių langų ženklai už interaktyvią patirtį.
  • Pritaikymas mastu: Kintamo duomenų spausdinimo pažanga įgalins hiper lokalizuotas akcijas skirtingoms vietoms.

Tankiose miesto rinkose parduotuvių fasadinės yra „Battlegrounds“ dėmesio. Dvipusė lango grafika Pertvarkykite „Glass“ į dviejų kanalų komunikacijos platformą, nukreipdami tiek į praeivius, tiek klientus jau viduje.

Palyginti su vienpusė grafika, Dviejų pusių langų lipdukai Siūlykite aukštesnę IG: daugiau įspūdžių, geresnio įsitraukimo ir stipresnės nuoseklumo. Mažmenininkams, restoranams, bankams ir sporto salėms galimybė tuo pačiu metu užfiksuoti dvi auditorijas daro šį ženklų formatą būtiną.

Su ekspertų partneriais patinka Ženklai7Niujorko ir Naujojo Džersio įmonės gali užtikrinti, kad jų parduotuvių fondo grafika būtų ne tik suprojektuota ir atspausdinta tiksliai, bet ir nepriekaištingai įrengtos, kad būtų maksimalus matomumas ir poveikis. Konkurencingose ​​rinkose tas profesionalus kraštas dažnai daro skirtumą tarp susimaišymo ir išsiskyrimo.

Nuoroda į informacijos šaltinį

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -