„YouTube“ yra viena iš dažniausiai naudojamų svetainių šiuo šiuolaikiniu laikotarpiu, skirta turinio kūrimui, verslui ar net rinkodaros specialistams dalintis savo talentais, produktais ar idėjomis. Kadangi kiekvieną dieną įkeliama daugybė vaizdo įrašų, peržiūrų sulaukti beveik neįmanoma, nes jų skaičius yra milžiniškas. Dauguma sutiktų su nakvyne ar greitu peržiūra. Vis dėlto kiek laiko iš tikrųjų užtrunka norint gauti peržiūrų? Tuo atveju aptarsime veiksnius, turinčius įtakos pristatymo laikui, paslaugų, kurių turėtumėte tikėtis, ir riziką, su kuria galite susidurti įsigyti „YouTube“ peržiūrų ir ko galite tikėtis pirkdami „YouTube“ peržiūras.
Galų gale, stebint pristatymo laiką iki peržiūrų „YouTube“, tai yra gana didelis. Vėlgi, tai yra tiekėjo metodas, bet ir peržiūros, kurias reikia pirkti, ir šaltinis: tikri žmonės ar robotai. Veiksniai, turintys įtakos pristatymo laikui, yra šie:
1. Teikėjo metodika
Kad galėtumėte gana gerai numatyti, kada sulauksite peržiūrų, tai priklauso nuo jūsų pasirinkto teikėjo. Teikėjai paprastai veikia arba dirba derindami šiuos metodus: Botų srautas Automatizuotos sistemos, kurios atrodo kaip peržiūros, sugeneruotos iš šlamšto paskyrų. Peržiūros gali būti pristatytos beveik per vieną naktį, tačiau paprastai pažeidžiamos „YouTube“ politikos nuostatos ir kyla didelė rizika.
Apdovanokite tikruosius žiūrovus taškais arba dovanų kortelėmis žiūrėdami vaizdo įrašus. Paprastai visi šie rodiniai yra daug ilgesni, nes jie visada priklauso nuo naudotojų dalyvavimo.
Natūralios reklaminės kampanijos: teikėjas naudos reklaminius kanalus, tokius kaip reklama socialinėje žiniasklaidoje, el. pašto rinkodara ir kt., siekdamas reklamuoti vaizdo įrašą, naudodamas įvairias SEO taktikas, kad pritrauktų tiesioginių žiūrovų. Paprastai jie užtrunka kelias dienas ar net savaites, kad gautų rezultatus, tačiau jie taip pat yra labai ekologiški ir saugūs.
2. Pirktų peržiūrų skaičius
Kuo daugiau tu įsigyti „YouTube“ peržiūrųtuo ilgiau gali užtrukti, kol jis bus visiškai pristatytas. Pavyzdžiui, mažesnės apimties užsakymai, turintys 1 000 peržiūrų, gali būti paruošti akimirksniu, vos per vieną dieną.
Dideli užsakymai turės 100 000 peržiūrų ir tai užtruks kelias dienas ar savaites, priklausomai nuo to, kaip veikia šis teikėjas, ar jie laikosi „YouTube“ įsipareigojimo sąlygų, ar ne.
3. Peržiūrų kokybė
Tai užtruks daug ilgiau, kol bus sukurti aukštos kokybės, į nišą nukreipti, geografiškai specifiniai vaizdai. Tai tikrieji naudotojai, galintys sąveikauti su jūsų turiniu. Taigi, pristatymas bus lėtesnis, palyginti su masiškai gaminamais robotų rodiniais.
4. Platformų algoritmai
Vaizdo įrašas, ar vaizdo įrašo algoritmas veikia, gali užtrukti daug ilgiau, kol peržiūrų skaičius bus apdorotas arba atnaujintas. Tai labai tiesa, ypač esant dideliems skaičiams. „YouTube“ turi iš anksto įsitikinti, ar jie tikri, ar ne.
Numatomas pristatymo laikas pagal paslaugų teikėją
Toliau pateikiamas numatomas „YouTube“ peržiūrų, siūlomų naudojant tam tikrą tipą ir metodą, pristatymo laikas:
1. Momentinių paslaugų teikėjai:
Pristatymo laikas: nuo kelių minučių iki tūkstančių valandų
Metodas: naudoja robotus arba automatinę sistemą.
2. Vidutinio greičio pardavėjai:
Tiekimo laikas: 24 72 valandos
Kaip tai veikia: mokamų peržiūrų derinys su tam tikru kiekiu natūralios reklamos.
3. Aukštos kokybės pardavėjai:
Tiekimo laikas: nuo dienų iki savaičių
Metodas: natūrali reklama yra labai realus tikrų naudotojų įtraukimas
Pristatymo laikas yra svarbus
4. Auditorijos sąveika
Kai pristatymas bus greitesnis, daugiau akių žiūrės jūsų vaizdo įrašą, o tai dar labiau padidins natūralų įtraukimą. Kita vertus, žemos kokybės peržiūrų potvynis gali užgriūti autentišką auditoriją, kuri ras mažai arba visai nemėgs ir komentarų labai mažai arba visai.
5. Prekės ženklo reputacija
Teigiamas pristatymo laikas iš patikimų tiekėjų nekenkia jūsų kanalui, o įtartinai greitas peržiūrų skaičius gali pakenkti jūsų patikimumui, nes pasaulis nepasitiki sugadintomis nuomonėmis.
Vaizdų greitis ir kokybė
Greitas pristatymas skamba gerai, tačiau balansas tarp poreikio tikrai užtikrinti greitį ir būtinybės užtikrinti kokybę. Dabar turiu keletą patarimų, kaip subalansuoti jūsų lūkesčius:
1. Realistinių tikslų kūrimas: Pasinaudokite tuo, kad tikros peržiūros iš tikrųjų žiūrinčiųjų visada užtrunka ilgiau, tačiau jos yra naudingos kanalo plėtrai.
2. Natūralus mokamų peržiūrų priedas: Išnaudokite mokamas peržiūras kaip kažką, kas papildo, papildo natūralią jūsų vaizdo įrašo rinkodarą. Pavyzdžiui, bendrinimas per socialinę žiniasklaidą, bendradarbiavimas su kitais kūrėjais kuriant savo turinį ir failo optimizavimas siekiant geresnio SEO reitingo.
3. Stebėkite tų mokamų peržiūrų našumą: Analizuokite įsigytas peržiūras naudodami „YouTube Analytics“: stebėkite jų žiūrėjimo laiką, tikslinės auditorijos išlaikymą ir įtraukimą, kad ši metrika nepakittų, todėl pažiūrėkite, ar tai turi įtakos.
4. Nesiųskite savo kanalo šlamšto: tai linkusi pabloginti jūsų kanalo reputaciją, nes siunčiant šlamštą dirbtinai padidėja peržiūrų skaičius, o ne ieškoma stabilių ir nuolatinių peržiūrų.
Galutinis verdiktas:
Sprendimas dėl įsigyti „YouTube“ peržiūrų kartais gali būti labai greitas, bet visada yra tikimybė, kad kai kurios paslaugos bus parduodamos su „sėkme per naktį“:
Paprastai peržiūros į „YouTube“ gaunamos tam tikrą laiką, kurį nustato teikėjas, metodas ir pačių peržiūrų kokybė. Nors daugumoje paslaugų reklamuojamas greitas pristatymas, daugeliui iš tikrųjų reikia teisėtų peržiūrų, kad būtų reikalaujama ilgesnio laikotarpio ir bent jau patikrintos paslaugos, susijusios su „YouTube“ politika.
Paprastai tai reiškia, kad reikia atlikti daug tiekėjų tyrimų ir pasirinkti geros kokybės vaizdus bei pirkti vaizdus su natūraliu augimu. Taigi, nors kokybė pranoksta greitį, galite būti tikri, kad pirkdami įsigytas peržiūras maksimaliai padidinate jų naudą, užtikrindami gerą kanalo būseną ir ilgalaikę sėkmę.