Gerai suprojektuota svetainė yra galinga priemonė bet kuriam statybų verslui. Tai padeda kurti pasitikėjimą, pritraukti naujų klientų ir demonstruojamų projektų. Tačiau daugelis statybų kompanijų daro esmines svetainių projektavimo klaidas, kurios atitraukia potencialius klientus, užuot juos įtraukę. Jei jūsų svetainė nekeičia lankytojų į klientus, gali būti laikas peržiūrėti jūsų dizaino pasirinkimą. Žemiau yra keletas įprastų svetainių projektavimo klaidų, kurios gali pakenkti jūsų statybos verslui ir kaip jas ištaisyti.
1. Prastas mobiliojo ryšio reagavimas
Daugelis vartotojų naršo savo išmaniųjų telefonų ar planšetinių kompiuterių svetainėse. Jei jūsų statybos svetainė nėra draugiška mobiliesiems, prarandate potencialius klientus. Nereaguojanti svetainė verčia vartotojus priartinti, per daug slinkti ar kovoti su sugedusiais išdėstymais, sukeldami nusivylimą ir didelius atšokimo rodiklius.
Norėdami tai ištaisyti, įsitikinkite, kad jūsų svetainė yra visiškai reaguojanti, tai reiškia, kad ji sklandžiai koreguojasi visų dydžių ekranuose. Mobiliesiems patogioms svetainėms įkeliama greičiau, suteikia geresnę vartotojo patirtį ir aukščiau įvertinkite „Google“ paieškos rezultatus.
2. Lėtas pakrovimo greitis
Tinklalapio lankytojai tikisi, kad puslapiai bus įkelti per tris sekundes. Jei jūsų svetainė užtrunka per ilgai, potencialūs klientai išvyks, kol jie net nepamatys jūsų paslaugų. Lėtas pakrovimo greitis dažnai atsiranda dėl didelių vaizdo failų, per didelių papildinių ar pasenusių prieglobos sprendimų.
Norėdami pagerinti greitį, optimizuoti vaizdus, naudokite patikimą prieglobos teikėją ir sumažinkite nereikalingą kodą. „Google“ puslapiųpeed Insights gali padėti nustatyti konkrečias problemas, sulėtinančias jūsų svetainę.
3. Užgriebta ir paini navigacija
Jūsų statybų bendrovės svetainė turėtų palengvinti lankytojų galimybę rasti jiems reikalingą informaciją. Užtvarko meniu su per daug parinkčių arba paini struktūra atgraso vartotojus nuo jūsų svetainės tyrinėjimo.
Supaprastinkite naršymą logiškai tvarkydami puslapius. Naudokite aiškią meniu struktūrą su pagrindiniais skyriais, tokiais kaip namai, apie, paslaugas, portfelį ir kontaktą. Laikykite meniu intuityvius, todėl lankytojai gali greitai pasiekti tai, ko ieško be nusivylimo.
4. Aiškių raginimo veikti nebuvimas (CTA)
Jūsų svetainė egzistuoja tam, kad lankytojus paversti klientais. Be aiškių CTA, potencialūs klientai nežinos, kokių veiksmų imtis toliau. Matomų CTA trūkumas reiškia prarastas galimybes atlikti tyrimus ir rezervacijas.
Kiekviename puslapyje turėtų būti tvirtas raginimas veikti, pavyzdžiui::
- „Paprašykite nemokamos sąmatos“
- „Paskambinkite dabar konsultacijai“
- „Peržiūrėkite mūsų portfelį“
Mygtukai turėtų išsiskirti su kontrastingomis spalvomis ir glausta, į veiksmus orientuotą kalbą.
5. Žemos kokybės ar atsargų vaizdai
Vaizdai vaidina svarbų vaidmenį, kaip lankytojai suvokia jūsų prekės ženklą. Daugelis statybų kompanijų, o ne tikrus projekto vaizdus, pasikliauja bendrinėmis atsargomis. Tai susilpnina patikimumą ir apsunkina potencialius klientus pasitikėti jūsų darbu.
Norėdami sukurti autentišką, patikimą svetainę, naudokite aukštos kokybės savo projektų vaizdus. Prieš ir po nuotraukas, komandos nuotraukos ir nebaigti darbai padidina patikimumą ir parodo jūsų patirtį.
6. SEO optimizavimo trūkumas
Net ir vizualiai patraukliausia svetainė yra nenaudinga, jei niekas jos negali rasti. Daugelyje statybų įmonių nepastebimas paieškos sistemų optimizavimas (SEO), todėl potencialiems klientams sunkiau atrasti savo paslaugas internete.
Norėdami pagerinti SEO:
- Naudokite atitinkamus raktinius žodžius, tokius kaip „Statybos įmonė šalia manęs“ ir „Geriausias generalinis rangovas“.
- Optimizuokite meta pavadinimus ir paieškos sistemų aprašymus.
- Reguliariai skelbkite naudingą tinklaraščio turinį, susijusį su namų tobulinimu ir konstrukcija.
- Pagerinkite vidinį susiejimą, kad vartotojai ilgiau įsitrauktų į jūsų svetainę.
SEO yra nuolatinės pastangos ir daugelis gerų rinkodaros agentūrų sutinka, tačiau tai žymiai padidina matomumą internete ir pritraukia ekologiškus klientus.
7. Trūksta ar neišsami kontaktinė informacija
Jei potencialūs klientai negali lengvai jūsų pasiekti, praleidžiate verslą. Daugelyje statybų svetainių neįtraukiama esminė kontaktinė informacija arba palaidoti jas giliai savo puslapiuose.
Įsitikinkite, kad jūsų telefono numeris, el. Paštas ir adresas yra aiškiai rodomi kiekviename puslapyje. Skirtas „Susisiekite su mumis“ puslapyje paprasta forma klientams dar lengviau susisiekti.
8. Naudotojo patirties (UX) dizaino ignoravimas

Bloga vartotojo patirtis (UX) gali atitraukti lankytojus. Prastas išdėstymo pasirinkimas, sunkiai skaitomi šriftai ir blaškančios spalvos sukelia nusivylimą ir priverčia vartotojus palikti jūsų svetainę.
Norėdami patobulinti UX:
- Naudokite nuoseklų prekės ženklo kūrimą ir skaitomus šriftus.
- Užtikrinkite pakankamą baltą erdvę, kad pagerintumėte skaitomumą.
- Padarykite svarbią informaciją, kurią lengva rasti.
Gerai struktūruota svetainė sukuria sklandžią, malonią patirtį, kuri leidžia lankytojams įsitraukti ir sukelia didesnes konversijas.
9. Neatsiranda apžvalgų ir atsiliepimų
Potencialūs klientai nori pamatyti jūsų patirties įrodymą. Daugelis statybų kompanijų savo tinklalapyje nepavyksta parodyti klientų apžvalgų ir atsiliepimų, todėl trūksta galimybės sukurti patikimumą.
Įtraukite specialų atsiliepimų puslapį ir pateikite strategiškai švytinčias apžvalgas visoje savo svetainėje. Pridėjus „Google“ apžvalgas ar „TrustPilot“ valdiklius, galite dar labiau padidinti patikimumą.
10. Naudojant pasenusias interneto dizaino tendencijas
Atrodo, kad ji buvo pastatyta prieš dešimtmetį, potencialiems klientams gali būti abejotina jūsų profesionalumu. Pasenę dizainai, prašmatni animacija ir per didelis triukų naudojimas gali atitraukti lankytojus.
Šiuolaikinis statybų kompanijų interneto dizainas sutelkia dėmesį į švarius išdėstymus, aukštos kokybės vaizdus ir intuityvią navigaciją. Jei jūsų svetainė jaučiasi pasenusi, apsvarstykite galimybę investuoti į profesionalias interneto dizaino paslaugas, kad užtikrintumėte, jog ji atspindi jūsų įmonės kompetenciją ir patikimumą.
Išvada
Jūsų svetainė yra viena vertingiausių jūsų rinkodaros priemonių, tačiau bendros dizaino klaidos gali kainuoti jūsų statybos verslo vertingus potencialius klientus. Užtikrinimas mobiliojo ryšio reagavimo, greito pakrovimo greičio, aiškios navigacijos, stiprios CTA ir SEO optimizavimo užtikrinimas gali labai pakeisti, kaip potencialūs klientai užsiima jūsų verslu.