Aukštos kokybės programinės įrangos kūrimas yra tai, kas keičia greitai besikeičiančių įmonių pasaulį, kuriam dažnai trūksta daug laiko ir išteklių. Tai gali būti visiškai nauja programėlė arba žiniatinklio platformos paleidimas, netgi verslo procesų automatizavimas – geriausias šios plėtros kelionės planas yra labai svarbus. Štai čia pradeda veikti programinės įrangos kūrimo gyvavimo ciklo koncepcija.

SDLC yra organizuota sistema, skirta visam programinės įrangos kūrimo procesui – nuo ​​pradinės idėjos iki diegimo ir vėliau. Programinės įrangos kūrimo gyvavimo ciklo etapai užtikrina, kad projektai nenutrūks, atitiktų verslo tikslus ir būtų pristatyti laiku bei neviršijant biudžeto, nes procesas suskaidomas į aiškius, valdomus etapus. Pradedantiesiems SDLC laikymasis yra ne tik geriausia praktika, bet ir būtinybė kurti keičiamo dydžio, patikimus ir į vartotoją orientuotus produktus.

Daugelis įkūrėjų manys, kad tai labai paprasta, ir visi tai žino. Taip, sutinku, kad tai labai paprasta, bet ypatingiems dalykams pagrindai turėtų būti aiškūs. Daugybė įspūdžių, skubėjimo ar įtampos žmonės pamiršta šią pagrindinę koncepciją ir galiausiai lieka nepatenkinti savo programinės įrangos sprendimu. Mes nenorime, kad darytumėte klaidų; norime įsitikinti, kad suprantate ir atliekate kiekvieną programinės įrangos kūrimo žingsnį, kad gautumėte savo svajonių programinę įrangą.

Šiame straipsnyje paaiškinsime pagrindinius SDLC veiksmus ir pamatysime, kaip kiekvienas iš šių etapų padės startuoliams įveikti programinės įrangos kūrimo sudėtingumą, sumažinti riziką ir galiausiai padidinti sėkmę. Nesvarbu, ar esate naujokas programinės įrangos kūrimo srityje, ar norite patobulinti savo procesą, išmoksite SDLC kaip įrankių rinkinį, kad sukurtumėte geriausius produktus vartotojams ir paskatintumėte savo verslo augimą.

Programinės įrangos kūrimo gyvavimo ciklo etapai

1. Reikalavimų rinkimas ir analizė

Reikalavimų rinkimas ir analizavimas yra jūsų projekto pagrindas, kuris sudaro pirmuosius programinės įrangos kūrimo ciklo etapus. Šiame etape glaudžiai bendradarbiaujama su suinteresuotosiomis šalimis, pvz., įmonių savininkais, produktų vadovais, vartotojais ir kūrimo komanda, siekiant apibrėžti programinės įrangos tikslus, funkcijas ir lūkesčius.

Pagrindinė veikla apima:

  • Interviu ir apklausų su vartotojais apie jų skausmo taškus ir poreikius vedimas.
  • Naudojimo atvejų ir vartotojų istorijų kūrimas sistemos elgsenai apibūdinti.
  • Galimybių analizė techninės, finansinės ir verslo analizės erdvėje.

Mažiausias gyvybingas produktas bus labai svarbus pradedant. Tiksliai nežinodama, ką turi atlikti jūsų programinė įranga, ji gali greitai ištrūkti iš vėžių, eikvodama brangų laiką ir išteklius. Pradedantieji turi identifikuoti produktą, turintį visas pagrindines funkcijas, reikalingas svarbiausioms vartotojų problemoms išspręsti, sutelkti dėmesį į plėtrą ir greičiau tai padaryti.

2. Sistemos projektavimas

Surinkus reikalavimus, laikas kurti sistemą. Projektavimo etapas apibrėžia, kaip veiks jūsų programinė įranga ir kaip jos komponentai sąveikaus. Gerai apgalvotas dizainas užtikrina, kad programinė įranga būtų keičiama, saugi ir prižiūrima ilgainiui.

Šis etapas apima du etapus:

  • Aukšto lygio dizainas (HLD): Tai apibrėžia bendrą architektūrą, technologijų krūvą, modulius ir duomenų srautą. Jūs nuspręsite, kaip bus sukurta programinė įranga ir kokios technologijos bus naudojamos.
  • Žemo lygio dizainas (LLD): Šiame etape pateikiamos išsamesnės atskirų komponentų, tokių kaip algoritmai, duomenų bazės struktūra ir API, veikimo specifikacijos.

Dizaino sprendimai yra labai svarbūs pradedantiesiems. Pradedantieji turėtų pasirinkti technologijas, kurios yra suderintos su jų ateities tikslais ir gali palaikyti augimą. Sutaupyti laiko ir pinigų galima naudojant modernias sistemas ir keičiamo dydžio debesies paslaugas. Tvirtas jūsų produkto pagrindas sukuriamas bendradarbiaujant su ekspertais.

3. Diegimas (kodavimas)

Dabar prasideda fazė, dėl kurios visa magija įvyksta – kodavimas. Šiame etape kūrimo komanda pradeda rašyti kodą, kaip nurodyta projekte.

Svarbūs etapo aspektai yra šie:

  • Kodavimo standartai: rašyti švarų, prižiūrimą ir gerai dokumentuotą kodą.
  • Versijų valdymas: naudokite tokius įrankius kaip „Git“, kad galėtumėte stebėti kodo pakeitimus ir efektyviai bendradarbiauti.
  • Modulizuoti kodą: suskaidykite kodą į daugkartines dalis, kad ateityje būtų lengviau prižiūrėti ir atnaujinti.

Pradedantiesiems koduojant turėtų būti akcentuojamas MVP kūrimas su pagrindinėmis funkcijomis. Tai užtikrina, kad plėtra būtų paspartinta ir leis greitai išbandyti savo idėją rinkoje, gauti grįžtamąjį ryšį ir tada kartoti.

Šiame etape sukurto kodo kokybė yra labai svarbi programinės įrangos sėkmei ateityje. Jūs turėtumėte samdyti programinės įrangos kūrėjus kurie gali atitikti pramonės standartus ir sumažinti priežiūros bei mastelio didinimo problemas.

4. Testavimas

Testavimas užtikrins, kad jūsų programinėje įrangoje nėra klaidų ir jos funkcionalumas, kurio tikimasi. Nuo testavimo etapo tiek kūrėjai, tiek kokybės užtikrinimo subjektai išsamiau išbando programinę įrangą, kad patikrintų klaidas, ištaisytų jas prieš paleidimą, taip pat patikrintų našumą, saugą ir tinkamumą naudoti.

Toliau pateikiami testų tipai; apima:

  • Vieneto testas: Atskirų programinės įrangos vienetų arba vienetų testavimas, siekiant užtikrinti, kad jie tinkamai veiktų.
  • Registracijos integracijos testavimas tikrina, kaip skirtingi moduliai sąveikauja tarpusavyje.
  • Sistemos testas: Visos sistemos, kaip paketo, testavimas, siekiant užtikrinti, kad kiekvienas komponentas gerai veiktų kartu.
  • Vartotojo priėmimo testavimas (UAT): galutiniai vartotojai išbando šią programinę įrangą, kad patvirtintų, jog ji turi atitikti jų poreikius.

Pradedantiesiems testavimas yra labai svarbus programinės įrangos kūrimo etapas, siekiant pateikti patikimą produktą. Negalite sau leisti išleisti produkto su klaidomis ar prastu našumu. Tinkamas testavimas sumažina galimybę sulaukti neigiamų vartotojų komentarų ir užtikrina, kad jūsų programinė įranga vartotojams suteiks reikiamą patirtį. MVP testavimas tiesioginėje aplinkoje suteikia autentiškų atsiliepimų prieš keičiant mastelį.

5. Dislokavimas

Po sėkmingo testavimo programinė įranga yra paruošta diegti. Tai etapas, kai produktas perkeliamas į gyvą aplinką ir pasiekiamas vartotojams.

Diegimas apima keletą pagrindinių veiklų:

  • Išleidimo planavimas: sprendimas dėl išleidimo strategijos – ar įdiegti viską iš karto, ar etapais.
  • Serverio ir aplinkos sąranka: reikiamos infrastruktūros, duomenų bazių ir tinklo konfigūravimas, kad būtų palaikoma programinė įranga.
  • Duomenų perkėlimas: jei senojoje sistemoje jau yra duomenų, juos reikia perkelti į naująją sistemą.

Pradedantiesiems diegimas turėtų būti sklandus ir gerai koordinuotas. Labai svarbu, kad infrastruktūra galėtų valdyti naudotojų srautą, ypač jei tikimasi, kad jūsų produktas greitai padidės. Pradedantieji dažnai diegia savo produktus laipsniškai, kad valdytų riziką ir surinktų atsiliepimus prieš visiškai išleidžiant.

6. Priežiūra ir palaikymas

SDLC nesibaigia įdiegus programinę įrangą. Paskutinis etapas yra nuolatinė priežiūra ir palaikymas. Tai vienas iš labai svarbių programinės įrangos kūrimo ciklo etapų, užtikrinantis, kad programinė įranga ir toliau optimaliai veiktų po įdiegimo ir atnaujinama, kad neatsiliktų nuo verslo pokyčių.

Pagrindinės šio etapo veiklos yra:

  • Klaidų pataisymai: Visų problemų, kurios iškyla paleidus programinę įrangą, sprendimas.
  • Veikimo stebėjimas: Sistema yra nuolat stebima, siekiant užtikrinti, kad ji veiktų sklandžiai.
  • Funkcijų atnaujinimai: naujos funkcijos arba esamų patobulinimai, atsižvelgiant į vartotojų atsiliepimus ir besikeičiančius verslo reikalavimus.

Tai yra kritinis etapas, norint, kad startuolio vartotojai liktų įsitraukę ir patenkinti. Laikui bėgant programinė įranga turi prisitaikyti prie naujų vartotojų lūkesčių, klaidų ir mastelio problemų. Nuolatinis tobulinimas, pagrįstas atsiliepimais ir stebėjimu, gali padaryti skirtumą tarp sėkmingo ir nesėkmingo produkto.

Išvada

SDLC yra išbandyta sistema, kuri gali padėti startuoliams atlikti sudėtingą programinės įrangos kūrimo, paleidimo ir priežiūros procesą. Vykdydamas reikalavimų rinkimo, projektavimo, diegimo, testavimo, diegimo ir priežiūros etapus, paleidimas užtikrina, kad tiekiamos programinės įrangos kokybė ir patikimumas yra aukšti, viršija verslo tikslus ir kad vartotojas gali ją naudoti.

Programinės įrangos kūrimo gyvavimo ciklo etapų įgyvendinimas padeda startuoliams taip pat pasiekti šiuos privalumus:

  • Sutaupykite kūrimo laiko ir išlaidų.
  • Sumažinkite nesėkmės riziką iš anksto iškeldami susirūpinimą.
  • Pagerinkite bendradarbiavimą tarp verslo komandų ir kūrėjų.
  • Keičiama ir prižiūrima programinė įranga, kuri užtikrins ilgalaikį tvarumą.

Efektyvus programinės įrangos kūrimas lemia skirtumą tarp lyderio ir atsiliekančiojo sparčiai besivystančiame startuolių pasaulyje. Nesvarbu, ar tai būtų MVP kūrimas, ar pasiruošimas augimui, struktūrizuotas požiūris į programinės įrangos kūrimą naudojant SDLC padės jums pradėti tinkamą pradžią. Jei jums reikia užtikrinti, kad projektas vyktų be rūpesčių, užmegzkite partnerystę su nusistovėjusiu partneriu programinės įrangos kūrimo įmonė gali suteikti jums patarimų ir techninių žinių, kad jūsų produktas būtų sukurtas.

Jei tekste radote klaidą, siųskite pranešimą autoriui pažymėdami klaidą ir paspausdami Ctrl-Enter.



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -