„Apple“ jau seniai buvo žinomas dėl savo novatoriškų produktų ir strateginio požiūrio į esamų technologijų tobulinimą, o ne pirmą kartą į rinką. Turėdama didžiulį vertinimą ir neprilygstamus grynųjų pinigų atsargas, bendrovė iškėlė didelius lūkesčius kiekvienoje kategorijoje, kurią ji patenka. Vis dėlto, kadangi technologijų pasaulis greitai nukreipia į dirbtinį intelektą vartotojui, „Apple“ susiduria su unikaliais iššūkiais, kurie grasina pakenkti ilgametei jo reputacijai.
AI revoliucija ir „Apple“ padėtis
Per pastaruosius kelerius metus vartotojų AI sprogimas pakeitė technologijos aplinką. Konkurentai išleido įspūdingas funkcijas – nuo patobulinto vaizdo apdorojimo iki intuityvių virtualių padėjėjų – beveik per naktį. Šioje sparčiai besivystančioje aplinkoje „Apple“ atidėtas požiūris į AI integravimą iškėlė klausimus apie tai, ar jos tradicinė antrosios pakopos strategija gali pasisekti programinės įrangos srityje.
-
Greitas pramonės poslinkis:
Nuo „Skype“ iki mastelio keitimo technologijų pasaulis ne kartą parodė, kaip greitai keičiasi vartotojų nuostatos. -
Spaudimas diegti naujoves:
Kai AI taps kita siena, kiekviena pagrindinė technologijų kompanija lenktyniauja siūlydama prasmingas AI funkcijas, kurios suteikia tikrąją vertę.
Strategijos spraga: aparatinė įranga ir programinė įranga
Istoriškai „Apple“ strategija sutelkė dėmesį į aparatūros inovacijas, suporuotas su patobulinta vartotojo patirtimi. Šis metodas leido jam patekti į brandžias rinkas, tokias kaip išmanieji telefonai, planšetiniai kompiuteriai ir belaidžiai garso įrenginiai – ir iš naujo apibrėžti jas su puikiu vykdymu. Tačiau AI integracija iš esmės skiriasi:
-
Greitis ir iteracija:
PG technologija reikalauja greito diegimo ir nuolatinių atnaujinimų. Skirtingai nuo aparatinės įrangos, programinės įrangos inovacijos AI yra naudinga pirmajai į rinką ir nuolat kartojant. -
Vartotojų lūkesčiai:
Dabar vartotojai tikisi tiesioginės, apčiuopiamos PG funkcijų naudos. Nesvarbu, ar tai yra protingesnė fotoaparato funkcijos, ar reaguojanti virtualus asistentas, slėgis yra skirtas atlikti funkcionalumą, kuris sklandžiai veikia nuo pirmosios dienos. -
Kūrėjo ekosistema:
Sėkmingi AI produktai dažnai remiasi aktyviomis kūrėjų bendruomenėmis trečiųjų šalių integracijai. Tradiciškai uždara „Apple“ ekosistema gali apriboti naujovių plotį ir greitį, palyginti su jos konkurentais.
Pagrindiniai iššūkiai, su kuriais susiduria „Apple“
Dabartinis „Apple“ požiūris į AI, pažymėtas kaip „Apple Intelligence“, buvo patenkintas mišriomis reakcijomis. Nors naujausi „iOS“ leidimai buvo atnaujinti, liko keli iššūkiai: liko:
-
Vėlavimas:
Nepaisant didelių lūkesčių tokiuose renginiuose kaip WWDC, pagrindinės AI funkcijos buvo lėtai įgyvendintos. Dėl atotrūkio tarp pranešimų ir visų funkcijų daugelis vartotojų ir investuotojų leido suabejoti įmonės įsipareigojimu AI pasieniui. -
Neišsamūs demonstraciniai rodikliai:
Skirtingai nuo kitų technologijų milžinų, kurie demonstravo įtikinamą AI demonstracinę versiją, „Apple“ pristatymai kartais jautėsi pribloškiantys. Pažadėtos savybės, tokios kaip patobulintas „Siri“ su tikromis pokalbio galimybėmis – dar turi įspūdį dideliu mastu. -
Vidinės kliūtys:
Gandai apie vidinį reorganizavimą ir didėjančio slėgio spaudimą rodo, kad „Apple“ susiduria su iššūkiu integruoti AI tokiu būdu, kuris atitiktų jos tradicines vertybes ir verslo modelį.
Palyginimai su ankstesniais technologijų sutrikimais
Dabartinė padėtis nubrėžė paraleles su ankstesniais technologijų perversmais. Apsvarstykite šiuos istorinius pavyzdžius:
-
Perėjimas iš „Skype“ prie mastelio keitimo:
Net nusistovėjusios platformos gali greitai pasenusios, kai vartotojų poreikiai greitai vystosi. -
Praleido buvusių lyderių galimybių:
„Nokia“ ir „BlackBerry“ kadaise buvo dominuojantys žaidėjai, kurie nesugebėjo prisitaikyti prie besikeičiančių technologinių tendencijų, galiausiai išblėso į užmarštį.
Šie pavyzdžiai pabrėžia riziką bet kuriai įmonei, kuri nesiryžta žlugdančių pokyčių – net ir tokios grėsmingos kaip „Apple“.
Žvilgsnis į priekį: kokia ateitis
Lėta „Apple Intelligence“ raida kelia svarbius klausimus technologijų pramonei:
-
Ar „Apple“ antroji strategija gali būti sėkminga AI?
Nors šis požiūris gerai tarnavo įmonei aparatūros rinkose, greitai judančiam AI pobūdžiui reikia paryškinti, tiesioginių naujovių. -
Ar patobulintos AI funkcijos atgaivins „Siri“?
Labai laukiama, ar būsimi atnaujinimai pagaliau pavers „Siri“ į galingus virtualius vartotojų padėjėjus. -
Investuotojų ir vartotojų pasitikėjimas:
Kadangi konkurentai ir toliau pradės sėkmingas AI funkcijas, investuotojų ir lojalių klientų pasitikėjimas bus labai svarbus.
Išvada
„Apple“ kova visapusiškai apimti AI revoliuciją pabrėžia iššūkius, net ir didžiausias technologijų kompanijas, su kuriomis susiduria sparčiai technologiniai pokyčiai. Turėdamas didelių investuotojų ir vartotojų lūkesčių, daromas spaudimas „Apple“ vykdyti savo pažadus. Kai įmonė naršo šias kliūtis, pramonės stebėtojai labai tikisi proveržio, kuris galėtų iš naujo apibrėžti „Apple“ poziciją naujoje dirbtinio intelekto eroje.
Būkite informuoti apie naujausius AI ir technologijos pokyčius, užsiprenumeravę mūsų atnaujinimus ir pasidalydami savo mintimis apie besikeičiančią „Apple“ strategiją.
Jei radote klaidą tekste, atsiųskite pranešimą autoriui pasirinkdami klaidą ir paspausdami „Ctrl-Enter“.
Jūs turite būti prisijungę, kad pakomentuotumėte.
Prisijunkite
Nuoroda į informacijos šaltinį